Île-de-France

Párizs mellett, Île-de-France-ban, Párizstól kicsit délre élek. A blog itteni életemről, utazásaimról, Franciaországról, de leginkább annak közepéről fog szólni.

Erre jártam

<

Hozzászólások

Címkék

19. század (1) afgán (1) aix en provence (1) albérlet (4) albert (1) albert kahn (1) aldebaran (1) alexandre (1) algírok (1) állatkert (1) amboise (3) ambopise (1) amiens (2) ampere (1) andernech (1) angers (1) anglia (13) antik (1) antikvitás (1) antoinette (1) antony (1) apátság (2) apokalipszis (1) apolló (1) aquitania (4) arch (1) archeológia (1) arc de triomphe (1) arena (1) aréna (1) arles (2) armstrong (1) arromanches (1) asterix (1) atomium (1) augsburg (1) august (1) augustus (1) ausztria (4) autó (1) autóbaleset (2) autópálya (1) auvers (2) avantgarde (1) avebury (1) avignon (1) azay le rideau (1) azincourt (1) ázsia (1) babaház (1) baden (1) balaton (1) baleset (1) balogh (1) baloldal (1) balzac (4) barbecue (1) barbizon (2) barcelona (2) barlang (3) barnaby (1) basel (1) bastille (3) baszkföld (1) bataille (1) bath (1) bayeaux tapestry (1) bayeux (2) bazoches (1) beauregard (1) beauvais (1) beethoven (1) béke (1) belgium (2) benjamin (1) bercy (1) bern (1) beynac (1) biarritz (1) bicikli (4) bigalle (1) big ben (1) bikaviadal (1) biron (1) blackwell (1) blois (2) bodeni tó (1) body (1) bois de boulogne (1) bonn (1) bor (1) bordeaux (2) bougival (1) bougon (1) boulder (1) boule (1) boulogne (1) bourget (1) bozen (1) break (1) breteuil (2) bridge (1) brie (1) brieve (1) brissac (1) brüsszel (1) buckingham (1) buddhizmus (1) bunker (1) bures (1) bures sur yvette (2) burgundia (1) buridan (1) bürokrácia (1) bűvészet (1) caen (1) cafe (1) cahmps du march (1) calais (3) calvados (1) cambridge (1) cannes (2) canterbury (2) cap (1) carnac (1) carnap (1) cavendish (1) cawl (1) cernuschi (1) cesane (1) chaalis (1) chambord (2) champagne (1) champs (2) champs elysees (1) chanteloup (1) chantilly (2) charleville (1) chartres (1) chateau (6) chateaubriand (1) chateau thierry (1) chatelette (1) chatenay malabry (1) chaumont (1) chenonceau (2) chenonceaux (1) cheverny (1) chevreuse (2) chinon (1) chopin (1) circus (1) citadella (1) citroen (1) clermont ferrand (1) clos (1) cnrs (1) college (1) colmar (1) combray (1) compiegne (1) comte (2) conciergerie (2) concorde (3) condé (1) contador (1) cordeliers (1) cork (1) cornwall (1) cotterets (1) coubertin (1) countryside (1) courances (1) courson (1) couvertoriade (1) crecy (1) csaba (1) csata (2) csoki (1) cukkini (1) cyclop (2) cyrano (4) dachau (1) dali (1) dampierre (2) danton (1) dartmoor (1) dartmorr (1) darwin (1) debussy (1) deep purple (1) defense (2) delacroix (1) descartes (2) detektálása (1) deux (1) de sade (1) diadalív (3) diderot (2) dijon (1) dolmen (2) dordogne (2) dorsay (1) doue la fontaine (1) dourdan (1) dover (2) down (1) downing (1) drago (1) drake (1) dublin (1) dumas (3) duna forrás (1) dunkerque (1) dupin (1) ecouen (1) éden (1) édeskömény (2) eglise (1) egyetem (1) eiffel (2) eiffel torony (1) elseje (1) első világháború (1) elysees (3) ep (1) erdő (2) eresis (1) ermenonville (1) érzések (1) essone (1) étel (2) etióp (1) etoile (2) etretat (2) étterem (2) etudiante (1) eu (2) európa (1) fallenfest (1) falu (1) falzett (1) fanfan (1) fecamp (1) feiburg (1) fekete erdő (2) felvonulás (1) ferenc (2) ferte milon (1) festészet (1) festmények (1) fésüskagyló (1) fesztivál (1) fleur (1) fleville (1) foch (1) fontainebleau (4) fontevraud (1) ford (1) forddal nyaralok (11) forradalom (1) fort (2) fort boyard (1) fouauet (1) frabciaország (1) francia (5) franciaország (130) franciszág (1) francois (1) franiaország (1) frankfurt (1) franklin (1) frehel (1) freiburg (1) fürdő (1) gaillard (1) galéria (2) galériák (1) galway (1) gambetta (1) gare de lest (1) gaudi (1) gejzír (1) genf (1) geocaching (6) gépi tanulás (1) gherkin (2) gien (2) gif (2) giverny (2) globe (1) go (3) goethe (1) gombászás (1) gördeszka (1) görkorcsolya (1) görkori (1) grande (1) grimbergen (1) guarande (1) guimet (1) györgy (1) hadtörténeti (1) hall (1) hamurappi (1) handel (1) hang (1) harcsa (1) hastings (1) házibuli (1) heidelberg (1) héja (1) hendrix (1) henner (1) henrik (1) hermann hesse (1) heurt (1) híd (1) hindu (1) (3) holbach (1) homok (1) homoszexuális (1) hugo (2) humanite (1) hyde (2) if (1) illiers (1) impresszionizmus (3) innsbruck (1) intersí (1) invalidusok (1) írország (2) jackson (1) jakobinus (1) janzenizmus (1) japán (2) jaques (1) jardin du luxembourg (1) játék (1) javítás (1) josephine (1) jules (1) július 14 (1) kagyló (1) kampány (1) kápolna (1) karnevál (1) kastély (13) katakombák (1) katedrális (1) kazamata (1) kelták (2) kensington (1) kert (3) kiállítás (1) kínai (1) király (1) királysírok (1) klub (3) koblenz (1) komp (1) könyv (1) korona (1) középkor (1) krémleves (1) krumpli (1) kumato (1) kutatás (1) lac du barrage grandval (1) lafayette (1) lajos (5) lance (1) lands end (1) langeais (1) latte (1) lausanne (1) la fontaine (1) la manche (2) la rochelle (1) la turbie (1) leonardo da vinci (2) le bourget (1) le braun (1) le mans (1) le marais (1) le notre (1) le riveau (1) lichtenstein (1) limerick (1) limsi (3) lin (1) linz (2) locke (1) loire (3) london (3) louvre (2) lovak (1) lri (2) luce (1) lucerne (1) luneville (1) lutece (2) luxemburg (1) luynes (1) luzern (1) madeleine (2) magots (1) magyarország (3) mainz (1) maisons laffitte (1) május (1) mandir (1) mandulakagyló (1) marais (2) maraton (1) marcel (1) marie (1) márki (1) marly (2) marmolada (1) marriott (1) mars (1) marseille (1) masions laffitte (1) massy (2) mecset (2) meleg (1) melegfelvonulás (1) menhir (1) meran (1) merano (1) meridián (1) mérő (1) metallica (1) metronóm (1) metz (1) meudon (1) millau (2) milly (1) milly-la-foret (1) mily-la-foret (1) minack (1) mini európa (1) mogo (2) molay (1) monaco (1) mondsee (1) monet (2) monmartre (1) monnet (1) montargis (1) montelimar (1) montesquieu (1) monte carlo (1) montgolfier (1) montmartre (2) montparnasse (1) montreaux (1) montsoreau (1) mont saint michel (1) monument (1) moreau (1) morvan (1) moussais (1) műhold (1) münchen (1) musee (2) musee moyen age (1) mutatványosok (1) múzeum (7) nancy (2) nantes (2) napoleon (5) napóleon (1) navacelles (2) negyed (1) németország (9) neptun (1) neuchatel (1) neuschwanstein (1) nevers (1) nimes (1) noire (1) normandia (2) normann (1) notre dame (3) nürnberg (2) nyelvlecke (1) nyelvtanulás (1) olaszország (3) omaha beach (1) opera (1) orange (1) orangerie (1) óriás (1) óriásharcsa (1) orleans (2) orsay (3) ötzi (1) oxford (2) paela (1) pál (1) palais royal (1) palaseau (1) pálma (1) pantomim (1) paprika (1) parade (1) paradicsom (1) parc (1) parc citroen (1) paris (1) párizs (53) park (4) parlament (1) partraszállás (2) pascal (2) passau (2) passy (1) pasta (1) pegasus (1) pellegrino (1) percebe (1) pere lachaise (1) pernod (1) petanue (1) petit palais (1) picasso (1) piccadilly (1) pierrefonds (2) plage (1) plaza (1) plázs (1) plymouth (1) poitiersi (1) pokolgép (1) polip (1) pompadour (2) pompidou (3) póni (1) pont du gard (1) porthcurno (1) port royal des champs (1) pride (1) procope (1) project (1) proust (1) provins (1) puy saint vincent (1) quai de branly (1) quartier latin (1) rabelais (1) racin (2) racine (2) rajna (1) reading (1) recept (2) regensburg (2) reims (1) remy (1) renault (1) rendőrség (1) reneszánsz (1) rennes (1) repülőgép (1) rimbaud (1) robespiere (1) robot (1) robotics (1) rochester (1) rodin (2) roland garros (1) rómaiak (1) romantika (1) roquefort (1) rostand (1) rouen (2) rousseau (2) royal (1) rózsa vonal (1) rueil malmaison (1) sache (1) saclay (1) sagrada familia (1) saint chapelle (1) saint cloud (1) saint denis (1) saint germain en laye (2) saint hyppolite du fort (1) saint jean beauregard (1) saint laurent le minier (1) saint malo (1) saint michael (1) saint nazaire (1) saint tropez (1) salem (1) sarkozy (1) saumur (1) sceaux (2) schaffhausen (1) schloss ambras (1) selyem (1) seully (1) sevres (1) shakespeare (1) shakespeare and company (2) shogi (1) sívakáció (1) snowboard (2) soleil (1) sólepárlás (1) sophie marceau (3) sorbone (1) sorbonne (1) southwark (1) spanyolország (3) stonehenge (2) strasbourg (2) strassburg (1) street (1) sully (1) svájc (3) svm (1) swaminarayan (1) szabadság (1) szafari (1) szent johanna (1) szerelem (1) sziget (1) szilveszter (1) színház (1) szinkrotron (1) szobor (1) szökőkűt (1) szökőkutak (1) szónok (1) sztrájk (1) tangó (1) társasozás (1) tavistock (1) tél (1) templom (1) tenger (1) tengeri sün (1) tengerpart (1) terror (1) tészta (1) thiepval (1) thoiry (1) todt (1) tolvaj (1) tor (2) torony (1) torreádor (1) total (1) toulon (1) touluse lautrec (1) tour (1) tourelles (1) tours (5) tour de france (2) tower (2) trianon (2) trier (1) trinity (2) trockista (1) tübingen (1) tudomány (1) tuileriák (3) tumulus (1) tüntetés (1) turgenyev (1) tűzijátek (1) újév (1) ulis (1) ulm (1) űrhajó (1) ussis (1) utcai (1) üvegtigris (1) vadászrepülő (1) vaduz (1) választások (2) valencay (1) valencia (1) van gogh (3) vár (1) varennes (1) vaux le vicomte (1) velib (1) vendome (2) verdun (1) verlaine (1) verne (1) vernon (1) vernonnet (1) versailles (5) verseny (2) vichy (1) victor (2) viktor (1) világháború (1) villandry (1) villers (1) vincennes (3) vincent van gogh (1) virty (1) vitre (1) vízesés (1) voltaire (2) vosges (2) waterloo (1) wellington (1) westmister (1) windsor (2) wittgenstein (1) woodhenge (1) woody allen (1) zene (1) zenészek (1) zsidó (1) Címkefelhő

Linkblog

2009.08.13. 00:16 Brendel Mátyás

London Circus - második nap

Származási hely: 2009.08.09.london

 

Második nap korán kellett kelni, de nem túl korán. Tíz órakor nyitnak csak a múzeumok, sok értelme nem volt előbb elindulni. Aznap, és másnap is azzal kezdtem a reggeli után, hogy vettem egy cidert és egy sört. Kíváncsi voltam, milyen itt a cider, hiszen a franciát és a skandináv változatot már ismertem. A francia egyértelműen almabor, és tényleg gyenge boríze van. A skandináv gyümölcsös sör, mint egyes belga sörök, illetve manapság már egyszerűen alkoholos üdítő italok. Azaz buborékos, alkoholos gyümölcsízesítés.

Származási hely: 2009.08.09.london

Az angol pultokon láttam ilyen dobozost is, és láttam üvegeset is, amely erősebb is volt. Ilyet vettem. Ez inkább a franciához hasonlított. A sört későbbre hagytam.

Származási hely: 2009.08.09.london

A hétvégével az volt a gond, hogy a metrón nagy felújítások, és lezárások voltak. Pont azon a vonalon is, ami az Earl's Courttól jött, a District. Szerencsére jön egy másik vonal is, a Piccadilly. Én meg beterveztem, hogy a Temze déli oldalán kezdek. Gondoltam, jó, akkor átszállok a Jubilee-re. Hát a fenét. Az is le volt zárva. A következő helyen, a Kings Crossnál meg nem állt meg a Northernvonal. Így maradt a Central, és akkor a St Paul katedrálissal kezdtem.

Származási hely: 2009.08.09.london

A St Paulban lent, az altemplomban van egy csomó híres ember, úgymint Wellington és Nelson. A furcsa az volt, hogy lemész, át a kriptán, és azután ott van az ajándékból, vécé, és vidám élet zajlik. Az ember érzése az volt, hogy még a végén rávizel valamelyik hullára a vécében.

Származási hely: 2009.08.09.london

Na jó, nem a kedvenc helyem, és sietni kellett a Globe-hoz. Ott meg az volt a baj, hogy forgattak, és így a Globe-ba nem mehettem be. Kis habozás után eldöntöttem, hogy nem jövök én vissza másnap, hanem bemegyek a múzeumba. A múzeumban Shakespeare-ről (aki a saját nevét háromféleképpen írta le a végrendeletében), sőt, még arra sem lesz időm. Valóban, csak átszaladtam rajta.

Származási hely: 2009.08.09.london

Végül is nem hagytam ki nagy dolgot, ugyanis a Globe nem az eredeti Globe, hanem csak egy újraépített másolat. Még csak nincs is jó helyen. Elvittek minket az eredeti Globe-hoz, és a Rose-hoz. A Rose egy épület alagsorában van, akkor találták meg, amikor az irodaházat építették. Addig nem érdekelt senkit, és akkor is küzdeni kellett érte. Az eredeti Globe meg ott van mellette. Igazából távolabb van az új Globetól, mint a Rose.

Nos, a régészeti körjáratban a srác olyan sokat mesélt, hogy el sem fogom mondani, mindenesetre az ember nagyon jól megértette a kor hangulatát, a szituációt, egész más szemmel nézi az ember Shakespeare darabjait is ezek után.

Származási hely: 2009.08.09.london

Hogy csak egy kis dolgot mondjak, a környék mocsár, és törvényen kívüli szórakozó negyed volt. Medvéket hoztak Oroszországból, és kutyákkal harcoltatták őket. Sokszor a szegényeket kínozták olyan dolgokkal, hogy élelemért kellett nekik tűzijátékok között keresgélniük.

Származási hely: 2009.08.09.london

És a mai angolok, a mai emberek keseregnek azon, hogy a gazdagok a szegényeket manipulálják, kihasználják, meg azon, hogy kínozzák a terrorista gyanúsítottakat vízbe merítéssel. A középkorban teljesen ártatlan emberek tömegébe szórakozásból csak úgy belelőttek egy tűzijátékot. És ugyanezek az emberek azt is mondják, semmit nem fejlődtünk.

Származási hely: 2009.08.09.london

Utána tovább haladtam a déli parton, Drake kapitány hajója mellett. Ugyebár ez az igazi vadkapitalizmus, nem a magyar. No de ez nem volt ingyenes, kimaradt. Aztán jött volna a London Bridge Experience,amiről még a CNN-en is láttam hírt. Ez meg azért maradt ki, mert sorba kellett állnom. A London Card ismertetőjében az van, hogy nem kell, és ez felbosszantott. Otthagytam őket.

Származási hely: 2009.08.09.london

Egyébként meg biztos nem volt olyan igazán jó. Ez az ijesztgetés nagyon populáris, de azért nem túl színvonalas lehet. Az angolok a musicaleken kívül az ilyen harsány szórakozásokat szeretik. Vagy állatiasnak, vagy ijesztőnek, vagy zenének kell lennie.

Származási hely: 2009.08.09.london

A déli városrész egyébként ma megint olyasmi, mint amilyen akkoriban volt, Shakespeare korában. Szórakozás, és egy másfajta, egyszerűbb módon, mint az északi részen. Más, mint a Soho.

Származási hely: 2009.08.09.london

Például belebotlottam egy piacba, ahol végre vettem chips és fisht, ami ugye nagyon híres. Ennek ellenére nem volt túl jó. A hal vizenyős volt, és puha, íztelen. A krumpli hirtelen sült. Mindkettő "műanyag" jellegű volt. A balatoni régi keszeg sokkal jobb, kár, hogy azt se nagyon kapni már.

Származási hely: 2009.08.09.london

No nem baj, azért leküldte a sörrel a halat a Southwark katedrális kertjében ettem meg, ahol egy csomó ember volt, gyönyörű napsütés, és még egy női kórus is énekelt. Szóval több szörnyű dolog is vett körül, de azért egész jó volt mégis. Különös, más, érdekes.

Származási hely: 2009.08.09.london

A Southwark katedrálisban hihetetlen sok hulla van. És a felső részen is. Gyakorlatilag végig azzal törődtem, hogy mint egy Mr Monk végigmenjek úgy, hogy ne lépjek sírra. Nekem ez a rögeszmém, és itt egy ponton kivitelezhetetlen volt. Azért nem akartam ugrálni egy templomban. Egy helyen a bejárat előtt, keresztbe temettek valakit, máshol meg a gyóntatószék alá.

Származási hely: 2009.08.09.london

A következő állomás a HMS Belfast nevű cirkáló volt. Itt is sorba kellett állni, de csak pár embert kellett kivárni. Azért mérges és felháborodott voltam, de bementem. Cirkálót sem akárhol lát az ember, pláne ekkorát. A Belfast a Második Világháborúban szolgált, és utána is. Ott volt a D-daynél. Azért ez nem semmi.

Származási hely: 2009.08.09.london

Finnországban azért láttam egy igen kis cirkálót, ez hasonló volt, de nagyobb. A kiállítás kicsit jobb volt, mert embereket raktak be,berendezést, mindenféle anyagot, élelmiszert, kellékeket. Es még hangok is voltak, továbbá - még ilyet - még szagok is. Esküszöm, megcsapott a sülő süti szaga, és az orvosságé is. Pedig a süti mű volt.

Származási hely: 2009.08.09.london

A Belfaston is gyorsan végigszaladtam, egy kicsit túl meleg is volt odabent. Meg tényleg annál jobban nem érdekelt, minthogy végigfutok. A lassú gyerekek, családok egyébként is idegesítettek a szúk lépcsőkön. Persze csak azért, mert siettem.

Származási hely: 2009.08.09.london

Tovább a déli parton a Tower hídig. Előtte hangulatos sörözők, éttermek vannak. A Tower előtt meg egy modern, érdekes épület, de nem tudom, pontosan mi.

Származási hely: 2009.08.09.london

A Towerben nem is volt sor. Igaz, lift sem. Fel kellett menni az egyik toronyban, a felső hídon átmenni, vissza, megint át. Ott fent volt a kiállítás nagy része. Aztán le a másik oldalon. A Tower Híd történetéről is sokat megtudtam. Mikor épült, miért épült, és miért olyan,amilyen. Utána lehet nézni. Csak egy érdekes dolgot mondok: egyszer egy busz nem állt meg, amikor felvonták a hidat, és átugratott a résen.

Származási hely: 2009.08.09.london

 A Towerből egész jó fényképeket is csináltam, de Londonra is igaz, ami Párizsra: igazából nem lehet végiglátni a Temze partján az összes szép épületen. Túl hosszú.

Származási hely: 2009.08.09.london

Amikor a híddal végeztem, elég késő volt már. Egyetlen dolog fért bele, ez a Monument. De elugrottam még a Gherkinhez, hogy nappal is megnézzem. Ez kis kerülőnek tűnt, de nagy volt. Úgyhogy gyorsan sietnem kellett a Monumenthez, hogy még felengedjenek.

Származási hely: 2009.08.09.london

Azon képzelődtem, hogy majd lifttel felmegyek, de elég hamar világos lett, hogy a fenét, egy keskeny kis torony, éppen hogy elfér a lépcső benne. Így elég szenvedés volt a Tower Bridge után még egyet lépcsőzni.

Amíg felérek, elmondom, mi a Monument. Ami nem sikerült Napoleonnak, nem sikerült Hitlernek, az sikerült egy egyszerű londoni péknek: szinte a földig rombolta Londont, nevezetesen a tűzvésszel, ami ott kezdődött a Monument mellett egy kis utcában egy pékségben.

Származási hely: 2009.08.09.london

Hát így lehet egy egyszerű pék híres. Sokan nem haltak meg, de szinte minden ház leégett. Biztos szerették utána a péket.:)

Származási hely: 2009.08.09.london

Odafent nem néztem nagyon körül, mert tudtam, hogy a hengeres torony tetején az a négyszögletes keringő, az bizony kinyúlik a nagy semmi fölé. Na olyan helyeken meg nem bírok lenni. Ha nincs alattam fal, akkor ilyen magasban szó sem lehet ilyenről. Így csak keleti irányba van fényképem.

A nap - akár csak előtte való nap - gyönyörűen nyugodott le, és igenhangulatos képeket eredményezett. A múzeumos időszaknak vége, nem volt hova mennem, mit csináljak?

Származási hely: 2009.08.09.london

A figyelmes olvasó észre vette, hogy ezen a napon sem használtam sokat a közlekedést. Egyet metróztam, és kész. És bizony még a híres londoni buszon sem ültem. Hát itt az idő4

Származási hely: 2009.08.09.london

A busszal ugye az a baj, hogy nincs egy busztérkép. Túl sok busz van ahhoz, hogy legyen. Nehezen igazodtam ki azon, hogy melyik busz hova megy. De mivel az égadta világon sehova nem mentem, ezért ez most totál mindegy is volt.

Származási hely: 2009.08.09.london

Azért igyekeztem nyugat felé haladni, de volt ebben észak is, aztán visszatértem délre, igazából kettő buszozással kb. egy megállónyit mentem nyugat felé, a St Paulig. Nem baj. Aztán a Tottenham Court Roadhoz lyukadtam ki.

Származási hely: 2009.08.09.london

Itt láttam, hogy ezen az úton van az "összes" könyvesbolt, így leszálltam. nekem könyvesboltba menni nagyon veszélyes, mert legszívesebben egy tonna könyvet vennék, amit kifizetni még csak ki tudok, de hazavinni nem. És elolvasni sincs időm. Azért lenyűgöző volt, hogy végre egy boltban 3 polcnyi filozófiát találtam. Ilyen azért nem sok helyen van. Komolyan itt sok könyv érdekelt volna, de egyébként időm sem volt végignézni.

Származási hely: 2009.08.09.london

A vallási részleg nyűgözött még le, mert a könyvek egy tetemes része ateista, szekuláris vagy kritikus volt. Ilyen is csak Angliában lehet, Richard Dawkins "hazájában". Végül egy Antony Flew könyvet vettem meg, ami kicsit ritkaság, és máshol nem találnám meg szerintem. Szerencsére/sajnos nagyon sok angol könyvet le lehet tölteni.

Származási hely: 2009.08.09.london

Aztán a a Piccadilly Circushoz jutottam, de rájöttem, hogy ez a Soho, meg a China Town, úgyhogy leszálltam, és visszamentem még egy kört. Nem akartam nagyon későig maradni, mert másnap is programom volt, de azért az mégiscsak rossz lett volna, hogy egy kicsit sem látok az estéből.

Származási hely: 2009.08.09.london

A Piccadilly Circuson tényleg nagy a cirkusz, bár bohócot,elefántot és oroszlánt egyet sem láttam. Bohócot még a déli parton láttam, de ott meg cirkusz nem volt. Nos, ezen a téren minden hangos, nagy a forgalom az emberek kint vannak az utcán, és esznek, isznak. Itt van például a Ripley's Believe or Not múzeuma, ami kicsit érdekesnek találtam. Mármint nem a múzeumot, hanem a műsort. Hiszen a műsorban azt kell kitalálni, hogy mi valós, és mi hamisítvány, ami elég érdekes, realitásérzéket tesztel. De azért nem mentem be, és egy kicsit azért felszínesnek is tartom ezt. Olyan angolos.:)

Származási hely: 2009.08.09.london

Mindenesetre a londoni éjszakai élet érdekes volt még így távolról is, és igazán élmény volt egy kicsit átszáguldozni rajta. Ezzel zárul is a nap, hiszen innen elég gyorsan hazajutottam metróval.

Szólj hozzá!

Címkék: híd london bridge shakespeare tower drake globe monument circus piccadilly gherkin southwark


A bejegyzés trackback címe:

https://ile-de-france.blog.hu/api/trackback/id/tr791306246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása